» Jeďte rychleji. Snadněji.

SystemSix má nejnižší aerodynamický odpor ze všech silničních kol na trhu. Jelikož kolo představuje 30 % celkového aerodynamického odporu, tak je potřeba menšího výkonu pro jakéhokoliv jezdce při jakékoliv rychlosti.

» Rychlejší ve stoupáních.

Aero výhoda modelu SystemSix z něj dělá rychlejší kolo ve stoupáních než lehká vrchařská kola a to až do 6% sklonu nebo prudšímu - záleží na poměru hmotnosti a výkonu jezdce. Pro představu nejnáročnější stoupání na Tour mají v průměru 7 - 8 %.

» Rychlejší ve sjezdech.

Při sjezdu z 5% klesání potřebuje jezdec na tradičním lehkém kole alespoň 300 wattů, aby stačil jezdci jedoucímu na kole SystemSix v základní vytrvalosti.

» Rychlejší na rovinách.

Při rychlosti 48 km/h vám SystemSix ušetří přes 50 wattů. To je velmi vysoké číslo, když se vezme v potaz fakt, že funkční prahový výkon závodních cyklistů je kolem 350 wattů. A dokonce i při jízdě v závětří získáváte 60 % výhody.

» Rychlejší ve sprintech.

Ve 200 m dlouhém sprintu se dvěma jezdci sprintujícími s výkonem 1000 wattů bude jezdec na kole SystemSx v cíle dříve o 4 délky kola.